Każda firma, czy to rozpoczynająca swoją działalność, czy też działająca już na rynku pewien czas, ma ściśle ustalone priorytety. I mogę się założyć o dobrą kawę, że jednym z nich jest dotarcie do jak największej liczby potencjalnych odbiorców. Pomaga w tym Google Ads. O korzyściach z użycia tego narzędzia będzie dzisiaj słów kilka…
Po pierwsze…
Google Ads to narzędzie udostępniane przez najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową na świecie, czyli Google. Gdy potrzebujesz fachowca, gdzie go szukasz? Albo dobrego fryzjera? Lub też każdej innej informacji, łącznie z przepisem na karpatkę? No właśnie tam.
Generalnie każda strona wcześniej czy później zostaje zaindeksowana w tej wyszukiwarce. I Twoja również. Tylko… zadam Ci pytanie- jak często zerkasz na drugą i trzecią stronę w wynikach wyszukiwania? A dziesiątą? No własnie. Zwykle zadowalamy się wynikiem z pierwszej strony. I Google Ads ma na celu wywindować linka do Twojej strony jak najwyżej. Po co? By dotarł do jak największej liczby potencjalnych klientów.
Po drugie…
czy można samemu zająć się takim zadaniem? Owszem, jest to ogólnodostępne narzędzie. Działanie to jest jednak skomplikowane i wymagające znajomości nie tyle technicznych, co wiedzy z zakresu SEO i szerszego, doświadczonego spojrzenia na aspekty związane z doborem słów kluczowych i selekcji grup odbiorców. Dlatego też, warto zastanowić się nad zleceniem tego zadania firmie zewnętrznej.
Po trzecie…
na co zwrócić uwagę przy wyborze? Przede wszystkim na efekty prowadzonych przez nich kampanii. Bo to jest najlepszy wyznacznik tego, czy dana firma działa w sposób przemyślany i długofalowy. Ważne jest również indywidualne podejście do klienta oraz oferowany szeroki wachlarz usług. Bo Google Ads to cały szereg działań, które przyniosą dobre efekty tylko wtedy, gdy będą ze sobą działać spójnie. I uważaj na przesadnych optymistów, którzy gwarantują bardzo szybkie efekty w krótkim czasie – pozycjonowanie to działanie, na których rzetelne efekty trzeba jednak poczekać.
Po czwarte…
Jedną z polecanych agencji reklamowych jest Afterweb z Wrocławia. Firma ta, zajmująca się szerokim wachlarzem usług w zakresie reklamy może poszczycić się nie tylko zdobytymi nagrodami i wyróżnieniami, ale przede wszystkim całą masą zadowolonych klientów. Kampanie Reklamowe z Afterweb są zawsze przemyślane, dostosowane indywidualnie i…skierowane na określone w planach cele. Tu nie ma miejsca na przypadki – sukces bowiem opiera się na dobrze zorganizowanej pracy zgranego zespołu specjalistów, którzy doskonale wiedzą, co w reklamie piszczy.
Po piąte…
Doświadczona agencja reklamowa doradzi Ci również, jaki rodzaj kampanii rekalmowych Google Ads wybrać. Mogą to być linki sponsorowane, remarketing, reklama display, bądź zakupy Google. Narzędzia te można mieszać, łączyć ze sobą w dowolny sposób tak, by w 100% dostosować działania do określonych korzyści.
Google Ads to jedno z tych narzędzi Google, które z pewnością należy rozważyć, gdy chcemy opowiedzieć szerszemu gronu odbiorców o swoim produkcie czy usłudze. Lecz, by zaoszczędzić czas i zrobić to fachowo, zdecydowanie lepiej oddać to działanie w ręce doświadczonych specjalistów.