aby dobrze wybrać agencję reklamową zajmującą się projektowaniem materiałów niezbędnych do wszelkiego rodzaju kampanii. Bo reklama w internecie to jedno, ale wszelkiego rodzaju szyldy, billboardy, czy nawet oklejanie pojazdów to drugie. Świat nie żyje (na szczęście) tylko w sieci i reklama wizualna w przestrzeni ma się całkiem dobrze. Dzisiaj będzie właśnie o niej…
Wydawać by się mogło, że nie ma sensu inwestować w reklamy przestrzenne. O wiele tańsze i prostsze w edycji są reklamy zamieszczane w sieci. Jednak, jak dowodzą nawet badania naukowe, każda firma, która chce być bardziej wiarygodna w oczach klientów, powinna zainwestować w reklamy typu estetyczne panele/szyldy i inne temu podobne akcenty reklamowe. Wtedy jest bardziej…wiarygodna.
Nie jest łatwo jednak wybrać taką reklamę, samemu, bez znajomości branży i technik wykonania, jest to możliwe, lecz…z bardzo małym efektem zwrotnym. Najlepiej wybrać do tego odpowiednią firmę. Taką jak http://reklama-efekt.pl/ Przedsiębiorstwo to, działające na rynku już od wielu lat, oferuje szeroką gamę produktów i gwarancję najlepszego wykonania nawet najbardziej wymyślnych projektów. Co ich wyróżnia, i jednocześnie, na co Ty powinnaś zwrócić uwagę przy wyborze?
po pierwsze – grają w otwarte karty. Na stronie internetowej publikują cennik, więc doskonale wiesz, jakie mniej więcej poniesiesz koszty. Uczciwie podchodzą do klienta, co w dzisiejszych szalonych czasach bywa niestety rzadkością
po drugie- kreatywność. Mają niesamowity team ludzi odpowiedzialnych za design i projektowanie. Nie robią nic od sztampy, wszystko starają się wymyślić na nowo. Po to, by reklama zapadła w pamięć i…zachwyciła każdego.
po trzecie – doradztwo – to nie są tylko rzemieślnicy działający wg. ustalonego planu. Doradzają, pokazują alternatywy. Nie boją się żadnych wyzwań. Mają narzędzia, by sprostać każdemu.
po czwarte – z uwagą obserwują rynek – i jak podkreślają, wciąż się uczą. Zamiast osiadać na laurach, wyciągają wnioski i wciąż stawiają sobie nowe wyższe standardy.
po piąte – traktują każdego klienta indywidualnie – i dzięki temu każdy z projektów jest dopracowany w najmniejszych szczegółach.
Zdaję sobie sprawę, że dzisiejszy rynek reklamowy w dużej mierze przenosi się do internetu. Jednak coś mi podpowiada, że reklama zewnętrzna nigdy nie straci na znaczeniu. A przynajmniej taka, która jest zrobiona z pomysłem i dobrym smakiem!
*wszystkie grafiki pochodzą ze strony reklama-efekt.pl